Omnichannel é uma tendência que se baseia na convergência de todos os canais utilizados por uma empresa.
O call center omnichannel da Prevoip é uma estratégia multicanal de experiência entre o cliente e a sua empresa . As empresas que buscam otimizar a experiência com seus clientes procuram soluções de call center omnichannel para conectar as interações dos usuários – voz, chat e whatsapp.
Os clientes não dependem mais de apenas um canal para alcançar o suporte ao cliente.
A Prevoip é a especializada em integração das tecnologias de voz em telefonia fixa convencional, celular e VOIP. Viabilizando o processo de comunicação com significativa redução de custos nas ligações telefônicas.
-Interligação entre telefonia fixa e móvel -Portabilidade encaminhada automaticamente por nosso sistema processo de comunicação com significativa redução de custos nas ligações telefônicas.
-Interligação entre telefonia fixa e móvel -Portabilidade encaminhada automaticamente por nosso sistema.processo de comunicação com significativa redução de custos nas ligações telefônicas.
Ao fazer uma chamada, seja para fixo local, fixo DDD, Celular, Celular DDD ou Internacional, nosso sistema se encarrega de escolher a rota de menor custo.
Suas chamadas para celular são identificadas pelo sistema, que fará a portabilidade da ligação encaminhando a chamada para a operadora do número correspondente, aproveitando os benefícios contratados por sua empresa.
Pabx na nuvem em Google Cloud Platform, sem equipamentos, sem panes, sem problemas!
Entre em contato para orçamentos ou dúvidas.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duração | Descrição |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.